Având în vedere situația actuală la nivel global generată de virusul COVID-19, biroul nostru de avocatură a adoptat o serie de măsuri de siguranță menite a proteja atât colegii noștri, cât și clienții noștri, măsuri care țin cont de recomandările autorităților publice în vederea evitării răspândirii virusului.

În aceste condiții, am decis să suspendăm întâlnirile cu clienții în cadrul biroului pentru acele cazuri în care acestea nu sunt absolut necesare, iar consultanța poate fi acordată utilizând și alte mijloace care nu presupun prezența fizică.

Vom fi disponibili însă pentru d-voastră în mediul online, iar consultanța juridică se va desfășura cu precădere în spațiul virtual. Astfel, ne veți putea contacta în continuare pe adresele de e-mail, telefon, skype, iar colegii noștri vor răspunde cât mai prompt problemelor d-voastră. Noi vom fi în continuare aici pentru a răspunde solicitărilor d-voastră, fiind în permanență conectați pentru a fi la curent cu ultimele modificări legislative.

Pentru întâlnirile care sunt absolut necesare și impun prezența fizică, dorim să vă informăm că sala de ședințe este în permanență dezinfectată, inclusiv după fiecare ședință de consultanță, iar ședința se va desfășura păstrând o distanță corespunzătoare pentru a asigura siguranța persoanelor implicate. Totodată, biroul nostru principal se ragăsește într-un imobil privat cu acces direct în cadrul acestuia, astfel că depunem toate eforturile pentru a proteja intereselor tuturor părților implicate.

Insistăm asupra respectării următoarelor cerințe:

  • Dacă prezentați simptome de răceală sau gripă (febră, dureri musculare, oboseală, tuse, dureri de gât/cap, stare generală alterată) vă rugăm să ne anunțați pentru a anula programarea, reprogramând ulterior când veți fi clinic sănătoși.
  • Dacă ați călătorit în ultimele 2 săptămâni în zone cu risc ridicat, vă rugăm să stați acasă până trece perioada de incubație a virusului (minim 14 zile).
  • Dacă ați luat contact cu persoane în carantină sau ați intrat în contact cu persoane care s-au întors din călătorii din zone cu risc ridicat, vă rugăm de asemenea să stați izolați și să evitați contactul cu exteriorul.
  • Nu veniți însoțiți/însoțite la cabinet pentru a evita aglomerarea spațiului.

În ceea ce privește reprezentarea juridică în fața instanțelor de judecată, dorim să vă anunțăm că la nivelul instanțelor de judecată s-a decis de asemenea suspendarea cauzelor care nu sunt incluse pe lista cauzelor urgente și preschimbarea termenelor de judecată pentru acele cauze care aveau stabilit termenul de judecată în luna martie. Astfel, cauzele aflate pe rolul instanțelor de judecată și care nu reprezintă cauze urgente vor fi amânate și se vor acorda termene de judecată pentru lunile aprilie-mai.

Contactul cu instanțele de judecată va fi menținut însă în permanență, astfel ne vom ocupa în continuare de redactarea tuturor actelor de procedură, de transmiterea acestora și de accesarea dosarului electronic pentru a fi în permanență la curent cu ultimele acte înregistrate.

Ne vom ocupa în continuare cu responsabilitate de problemele d-voastră și vom fi conectați în permanență la acestea, fapt pentru care nu ezitați să ne contactați prin mijloacele enumerate mai sus.

Echipa Nartea & Partners vă dorește multă sănătate atât d-voastră, cât și familiei d-voastră.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

*