Pe măsură ce efectele COVID-19 continuă să evolueze pe zi ce trece, observăm cum companiile aeriene din întreaga lume își ajustează rapid politicile de anulare și schimbare a zborurilor ca urmare a restricțiilor impuse de fiecare stat, pentru a putea permite o mai mare flexibilitate pasagerilor. Unele companii aeriene au decis să oprească temporar întreaga activitate, iar pe de altă parte unele au ales o oprire parțială a zborurilor, ținând cont că în fruntea listei de priorități se află siguranța și sănătatea pasagerilor și a echipajului.

Pentru a putea ajuta călătorii care întâmpină diverse probleme, am reunit unele dintre cele mai frecvente întrebări care apar în această perioadă, însă vă  recomandăm să luați legătura direct cu compania aeriană pentru a vedea politica de funcționare în această perioadă.

Click pe link pentru a accesa o listă cu majoritatea companiilor aeriene si site-urile lor.

Vă prezentăm cele mai frecvente întrebări

  • Dacă am achiziționat un bilet de avion nerambursabil, acesta poate fi schimbat sau rambursat în timpul crizei COVID-19?

 

Majoritatea companiilor aeriene vor emite un sold virtual pentru cumpărarea unui alt bilet, în cazul biletelor nerambursabile. Dacă aveți un bilet care poate fi rambursat în totalitate atunci e posibil să primiți o rambursare completă a sumei achitate. Menționăm că majoritatea companiilor aeriene au renunțat la taxele de anulare asociate de obicei cu acest tip de solicitare.

 

  • La ce ar trebui să mă aștept dacă contactez compania aeriană?

 

Centrele de suport clienți a companiilor aeriene se confruntă cu volume mari de apeluri în această perioadă de criză, astfel încât probabil veți experimenta perioade lungi de așteptare. Ar putea dura câteva ore să vorbiți cu un agent.
Companiile aeriene acordă prioritate apelurilor pentru pasagerii care au zboruri programate  în 24 până la 72 de ore, așa că dacă aveți flexibilitate, luați în considerare oprirea contactării transportatorului până când se apropie zborul dumneavoastră.

 

  • Îmi pot anula sau modifica zborul online?

 

Da, majoritatea companiilor aeriene au instrucțiuni pe site-urile lor pentru a gestiona anulările și modificările online, pentru a ajuta la contracararea volumelor de apeluri mari.

  • Ce informații sunt necesare pentru a anula sau modifica zborul ?

 

Indiferent dacă intenționați să apelați telefonic sau să vizitați un site web al companiei aeriene pentru a anula sau schimba biletul, veți avea nevoie de următoarele informații:

– Codul de șase caractere care confirmă  rezervarea zborului;
– Data când este programată călătoria dumneavoastră;
– Orașul tău de unde decolează  zborul.

În unele cazuri, este posibil să aveți nevoie și de numărul biletului de zbor.

 

  • Trebuie să reprogramez acum un alt zbor ?

Fiecare companie aeriană are propria politică, însă multe permit o reprogramare a zborului cu până la 6 luni de la data anulării zborului, însă cel mai bine este să verificați personal cu furnizorul dumneavoastră aerian.

  • Ce se întâmplă dacă zborul meu este anulat ?

În mod normal, compania aeriană vă va rezerva  automat un loc  în următorul zbor disponibil. Cu toate acestea, este posibil sa aveți oportunitatea  să anulați rezervarea și să primiți un sold virtual sau o rambursare completă a sumei achitate.

  • Ar trebui să contactez compania aeriană dacă am rezervat biletul printr-o agenție de turism?

Dacă v-ați rezervat biletul printr-o agenție de turism, va trebui să contactați direct agenția de turism – online sau telefonic. Reprezentanții companiei aeriene vă pot oferi ajutor doar pentru biletele care au fost achiziționate direct de la compania aeriană – fie prin intermediul centrului de apel telefonic, al unui centru de bilete aflat în oraș, al aplicației mobile sau al site-ului lor web.

Ca și companiile aeriene, consilierii de turism și agențiile de turism online primesc un volum mare de apeluri, așa că vizitați site-ul companiei aeriene mai întâi pentru a vedea dacă puteți anula sau modifica biletul online.

Acestea sunt doar o parte din întrebările cele mai des întâlnite în această perioada de pandemie, în care restricțiile sunt tot mai drastice și tot mai multe zboruri anulate. Pentru a fi sigur de ceea ce trebuie sa faceți dacă sunteți în situația în care trebuie să anulați sau să modificați un zbor, intrați pe web site-ul companiei aeriene pentru detalii suplimentare și pentru a primi cea mai bună asistență.

Un link unde puteți găsi majoritatea companiilor este aici.

 

Sursa text: www.tripadvisor.com/blog

Biroul nostru se află în Sibiu, str. Spartacus, nr. 13A, însă pe perioada pandamiei de Coronavirus ne puteți contacta la telefon 0720291919 sau prin intermediul e-mail-ului la adresa [email protected], urmând să stabilim împreună detaliile asupra felului în care se va desfășura colaborarea noastră.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

*

Nartea - 2020